Dlaczego e-sklepy powinny współpracować z serwisem cashbackowym?

Usługa cashbacku jest powszechnie znana Polakom od przeszło 10 lat. Zgodnie z jej pierwotnym założeniem przewidywała wypłatę gotówki w sklepach i punktach usługowo-handlowych, w zamian za dokonanie płatności bezgotówkowej, używając do tego terminali płatniczych. Rozwój technologii sprawił, że cashback przybrał odmienioną formę.

Większość z nas może sięgnąć pamięcią do 2006 oraz 2008 roku, kiedy to dwie spółki zrzeszające instytucje finansowe wydające karty płatnicze – VISA oraz MasterCard –  wprowadziły możliwość wypłacania gotówki w sklepach, supermarketach, stacjach benzynowych, a nawet hotelach, za spełnienie jednego warunku, mianowicie za dokonanie płatności bezgotówkowej. Warunek dotyczył w większości kart debetowych. Po dokonaniu płatności kartą, dany bank pobierał prowizję od zakupu, z czego można było uzyskać wypłatę gotówki z kasy. Obecnie funkcjonuje trzeci rodzaj cashbacku, oparty na podobnym mechanizmie, ale…

Ale z biegiem czasu, zaczął kojarzyć się z bonusami za płatność kartą. Tak jest i w przypadku działań e-commerce, w których znalazł zastosowanie i jest niczym innym, jak zwrotem części gotówki za zakupy dokonane za pośrednictwem portalu, powiązanego z kodami rabatowymi.

Współpraca nie jedno ma imię

Serwisy cashbackowe, to doskonały sposób na bezpośrednie dotarcie zarówno do szerokiego odbiorcy, jak i indywidualnego klienta. Można w ten sposób promować swoje produkty lub usługi na różnorodnych stronach, dzięki czemu Twoja oferta będzie lepiej widoczna dla klienta.

Współpraca z serwisami, skupiającymi asortyment z różnych branż (np. moda, moto, zdrowie i uroda, parenting itp.), pozwala nie tylko poszerzyć zakres oddziaływania swojej oferty, lecz zwiększyć rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – przynieść Twojej firmie korzyści. Użytkownicy mogą kupować w ulubionych sklepach i płacić mniej niż dotychczas. Oszczędność jest podwójna: poza korzystaniem z promocji i kodów rabatowych, użytkownik gromadzi na swoim koncie zwrot części pieniędzy za zakupy, który może wypłacić na swoje konto bankowe lub przekazać na konto wybranej fundacji – ciekawa inicjatywa, dzięki której robiąc te same zakupy co zawsze, nic nie tracimy, a jednocześnie pomagamy innym.

Wszystko to brzmi całkiem nieźle, ale w dalszym ciągu w Polsce można napotkać obawy co do cashabcku, które wynikają głównie z nieświadomości procesu zwrotu pieniędzy. Jak pokazuje proces rozliczenia cashbacku – obawy te są niepotrzebnie. Otóż rozliczenie odbywa się po stronie portalu, a użytkownik musi uzbroić się w chwilową cierpliwość na akceptację transakcji. Cały przebieg  uwzględnia możliwość zwrotu zakupionego towaru, zgodnie z ustawowym terminem 14 dni od odstąpienia umowy.

W momencie wypłaty cashbacku na konto bankowe, użytkownik proszony jest o podanie więcej danych.

Serwis cashbackowy, a korzyści dla reklamodawcy

Prowadząc własny e-biznes oraz decydując się na współpracę z serwisem cashbackowym – zyskujesz. Zyskujesz nie tylko „zwiększoną widzialność” w Internecie.

›› Po pierwsze: wielką korzyścią dla Ciebie jest możliwość stworzenia własnej kampanii reklamowej, od której użytkownikowi przypisany będzie zwrot pieniędzy,
Po drugie: posiadasz szerokie możliwości promocji, także działań niestandardowych,
Po trzecie: model rozliczenia zależy od rodzaju kampanii,
Po czwarte: twój sklep nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu wypłacanego cashbacku!

 Z rabatem, czy bez?

Pamiętaj, że 87% Polaków kupuje w e-commerce, a to wszystko ze względu na całodobową możliwość robienia zakupów. Jeżeli postawiłeś sobie za cel, stawianie pierwszych kroków w świecie e-sklepów, bądź jesteś na etapie rozwijania swojego e-biznes, a z drugiej strony chcesz rozpocząć współpracę z serwisem cashabckowym, lecz do końca nie masz pewności, który wybrać, mamy dla Ciebie rozwiązanie.

Zrabatowani.pl to nasz autorski portal internetowy oraz aplikacja na telefon, która łączy w sobie rozwiązania na trzy największe potrzeby klientów: promocje – niskie ceny; cashback – zarabianie, na wydawaniu, porównywarka – wygoda i oszczędność (wszystkie najpopularniejsze sklepy w jednym miejscu). Portal tworzy wartość dodaną dla klientów kupujących w Internecie oraz dla samych sklepów internetowych zapewniając im reklamę ich oferty. Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z serwisem Zrabatowani.pl możesz liczyć na dodatkowe formy promocji. Będą to m.in.:

›› bannery PREMIUM na stronie głównej serwisu na określony termin

›› artykuł sponsorowany dotyczący marki i oferty na blogu

› promocja marki i oferty w social media

› powiadomienia WebPush – wysoka skuteczność targetowania

›› kampania SMS

› targetowanie pod kątem wyników wyszukiwania na www oraz geolokalizacji

›› akcje specjalne – np. dodatkowy kod rabatowy, darmowa dostawa

› e-mailing reklamowy na wyłączność

› black i pink weekend – weekendowy e-mailing dotyczący konkretnej marki

›› cashback za sprzedaż w offline (wykorzystując kod rabatowy nie zmniejszasz wartości koszyka!)

 

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat cashbacku, skontaktuj się z nami. Pogadać zawsze warto, zwłaszcza, że to nic nie kosztuje!

hello@juagencja.pl