
Funkcjonalność e-commerce w branży spożywczej w dobie pandemii
Pandemia koronawirusa spowodowała, że nasze codzienne zakupy w znacznym stopniu przeniosły się do internetu. Czy nawyki konsumenckie mogą przez to zostać trwale zmienione?
E-handel to obecnie alternatywny kanał redystrybucji towarów. Wszystko za sprawą wprowadzenia ograniczeń funkcjonowania sklepów stacjonarnych. Osoby, które dotąd robiły zakupy stacjonarnie, w obawie przed narażeniem swojego życia i zdrowia będą bardziej skłonne skorzystać z oferty online.
Szansa dla e-sklepów
Mając na uwadze powyższe, sklepy internetowe stoją dziś przed niełatwym zadaniem – muszą sprostać zwiększonym zapotrzebowaniom na swoje produkty. Poniekąd jest to dla nich szansa na przyszłościowy rozwój. Dlaczego? – bowiem jeżeli sytuacja związana z koronawirusem utrzyma się na dłużej (co jest prawdopodobne), kupujący zmienią swoje przyzwyczajenia zakupowe. To sprawi zaś, że liczba konsumentów stacjonarnych zmniejszy się na korzyść konsumentów online. Dotyczyć to będzie w zasadzie wszystkich branż sektora e-commerce, zwłaszcza e-handlu spożywczego.
Jeśli nie ma Cię jeszcze w sieci i nie prowadzisz e-biznesu, jest to ostatni dzwonek dla Ciebie!
Pobierz materiał i sprawdź, jakie działania marketingowe rekomendujemy dla branży spożywczej!
Zostaw swój adres e-mail, potwierdź rejestrację w otrzymanej wiadomości i pobierz e-booka w formacie pdf.