Kampanie online, ratujące porzucone koszyki

Spieszymy z informacją, że przystąpiliśmy do Programu Partnerskiego Revhuntera! Teraz realizowane przez nas kampanie, od strategii po efekt, są jeszcze bardziej skuteczne. Z pomocą platformy retargetingowej, jaką jest Revhunter, możemy dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców i zagwarantować zwiększenie ruchu na stronie, a to oznacza, że nasza działalność skupiona na trzech głównych obszarach marketingu internetowago: Digital 360°, Performance Marketing 360° oraz E-commerce 360°, jeszcze mocniej wspiera odzyskiwanie porzuconych koszyków i finalizowanie konwersji.

Revhunter w pigułce. Czym jest i jak działa?

Jak już wspomnieliśmy Revhunter to platforma retargetingowa, która dzięki wykorzystaniu technologii optymalizuje konwersje oraz przywraca utracony ruch na stronie. Platforma posiada własny system oraz autorskie kody retargetingowe, jak również spersonalizowane scenariusze dla każdego klienta.

Dzięki swym zasobom Revhunter prowadzi skuteczne kampanie retargetingowe na największych zewnętrznych bazach adresów e-mail, co oznacza spore zasięgi. Platforma Revhunter dzięki wykorzystaniu integracji z product-feedem wysyła spersonalizowane komunikaty odnośnie porzuconych koszyków, jak również udziela rekomendacji najlepiej dobranych produktów. Jak to się dzieje?

Revhunter dzięki współpracy z największymi dostawcami poczty elektronicznej może retargetować ponad połowę anonimowych użytkowników z witryny. Użytkownicy, którzy posiadają konto pocztowe u danego dostawcy, otrzymują spersonalizowane wiadomości, z ostatnio oglądanymi produktami, prosto do swoich skrzynek odbiorczych. Co istotne, nawet jeszcze niezarejestrowani klienci mogą otrzymać taki komunikat.

Bardziej obrazowo przedstawia to poniższy schemat:

Schemat e-mail retargetingu

Po więcej informacji na temat radzenia sobie z problemami porzuconych koszyków oraz niedokończonych transakcji zapraszamy na stronę Revhuntera.

Łap trop nowych sprzedaży JU:ż teraz!