Podnosimy kwalifikacje! Google Analytics

Sezon na rozwój w JU: trwa w najlepsze! Nie spoczywamy na laurach, a co za tym idzie nieustannie dążymy do tego, aby świadczone przez nas usługi osiągały coraz wyższy poziom.

Miło nam poinformować, że Marcin Bogdański, Head of Media & Technology w agencji JU:, pozytywnie ukończył kwalifikację indywidualną i otrzymał tym samym certyfikat Google Analytics.

Certyfikat Kwalifikacji Indywidualnej Marcina Bogdańskiego (Head of Media & Technology w JU:)

Certyfikat Kwalifikacji Indywidualnej Google Analytics Marcina Bogdańskiego (Head of Media & Technology w JU:)

Czym jest kwalifikacja indywidualna oraz certyfikat Google Analytics?

Certyfikat Google Analytics jest formą akredytacji marki Google wystawianą osobom, które potrafią posługiwać się narzędziem analitycznym w sposób biegły. To również pisemny dowód na to, że bardzo dobrze opanowaliśmy umiejętności analityczne oraz jesteśmy w stanie wykorzystać narzędzie Google Analytics do przygotowania profesjonalnych analiz, raportów, optymalizacji kampanii i nie tylko…

Egzamin Google Analytics

Aby otrzymać certyfikat Google Analytics należy solidnie się do niego przygotować, ale przede wszystkim – posiadać doświadczenie w pracy z narzędziem Google. Wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce oraz odpowiedni sposób myślenia ułatwia zarówno pracę, jak i proces przygotowawczy do egzaminu. Jeżeli czujemy się na siłach i korzystamy z Analyticsa od dłuższego czasu, a poruszanie się wokół jego interfejsu nie sprawia nam trudności – możemy zarejestrować się w Google Partners. W ten sposób otrzymamy dostęp do kluczowych zagadnień z zakresu analityki internetowej i zyskamy możliwość przystąpienia do egzaminu, który składa się z kilkudziesięciu pytań. Pamiętajmy jednak, że zdobycie Certyfikatu powinno skłonić nas do dalszego poznawania wszelkich zagadnień związanych z analityką cyfrową.

Potęga Google

System reklamowy Google jest dostępny na polskim rynku od dobrych kilkunastu lat i wyrósł na najpotężniejsze narzędzie reklamowe, dzięki któremu możemy realizować zaawansowane kampanie online. Google pozwala nam na sporo aktywności, do których możemy zaliczyć kampanie display, e-mail, video, ratowanie porzuconych koszyków oraz realizację skutecznych kampanii e-commerce. Wystarczy umiejętna konfiguracja, aktywacja poszczególnych funkcji, a przede wszystkim odpalenie naszego analitycznego myślenia, które w tym przypadku jest kluczowym elementem, aby odnieść sukces.

O potędze i możliwościach, jakie daje system reklamowy Google pisaliśmy wielokrotnie. Odświeżcie kilka artykułów na naszym blogu. Ich lektura z pewnością pomoże rozwiać wątpliwości związane z Google – platformą, którą znają wszyscy, a tak naprawdę – którą poznajemy codziennie.

›› Tutaj odkryjesz tajniki skutecznej reklamy…

›› A tutaj poznasz nowości Google Ads.

Zacznijmy od początku…

Na koniec wróćmy jeszcze do kwestii Certyfikatu Marcina.

Jako agencja reklamowa skupiająca się na trzech głównych sektorach marketingu internetowego (Digital Marketing 360°, Performance marketing 360°, E-commerce 360°) zdajemy sobie sprawę, że kto stoi w miejscu, ten tak naprawdę się cofa. Dlatego ochoczo podążamy z duchem czasu, drepczemy po piętach najnowszej technologii i gonimy marketingowe trendy. Jednym słowem – idziemy naprzód, nie oglądając się za siebie!

Szkolenia, kursy i warsztaty są dla nas istotną kwestią. Zależy nam na pogłębianiu wiedzy tak, aby działania prowadzone, monitorowane i optymalizowane przez zespół specjalistów JU: wyróżniała skuteczność – najważniejszy element rekomendacji naszych klientów.