Ruch, aktywność, zasięg – z czym to się je? Czyli o najpopularniejszych celach reklamowych na Facebooku

Czasy, kiedy 90% osób tworzących reklamy na Facebooku klikało w przycisk „promuj post”, już dawno minęły. Tak wynika ze statystyk, ale także z naszego doświadczenia – zauważamy, że rośnie świadomość marketerów.

Jeśli kiedykolwiek korzystaliście z facebookowego menedżera reklam, wiecie, że celów jest sporo, bo aż 11, gdy wybierzemy aukcję, i 7, kiedy przejdziemy do opcji „zasięg i częstotliwość”. Dlaczego niektóre z nich są częściej wybierane niż inne? Co kieruje klientem, a co osobą doradzającą wybór tego czy innego celu reklamowego? Czy zawsze strategia jest obrana w sposób prawidłowy? I jakie sugestie czy też ruchy agencji powinny zaniepokoić klienta?

Podgląd menedżera reklam na Facebooku, widok wyboru celu.

W tym artykule postaram się opisać 3 (według mnie) najczęściej stosowane cele reklamowe. I tu spoiler: cel to mały krok dla człowieka, ale wielki skok ku skuteczności!

 

Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu.

Pokaż tekst
Klauzula informacyjna